Ons reisschema

woensdag 2 september 2009

1 september: de laatste inkopen

Onze laatste dag in de villa was aangebroken. Helaas morgen weer naar huis. Vandaag wilden we alvast de koffers inpakken, nog wat laatste inkopen doen, nog wat zwemmen en eerst lekker ontbijten. Omdat we vandaag nergens naar toe hoefden konden we uitslapen maar iedereen was bijtijds wakker. Nog even de verslagen van de afgelopen twee dagen gepubliceerd, wat laatste was gestreken en de boel alvast een beetje opgeruimd. We wilden uit gaan ontbijten en besloten nogmaals een poging te wagen bij de Golden Corral. Vorig jaar hebben we hier ontbeten voordat we naar het vliegveld gingen en toen was het erg goed dus na onze slechte ervaring van de eerste avond toch nog een poging gewaagd. We wisten inmiddels de weg dus Tommie hadden we niet nodig. Aangekomen bij de Golden Corral was het restaurant echter gesloten. Nog even gekeken of er nog een ander in de buurt was maar dat vonden we allemaal te ver. Bart wilde eigenlijk steeds al naar Perkins dus toen daar maar naar toe. Hier hebben we weer lekker ontbeten. Vers gebakken eieren met bacon, gebakken aardappeltjes en pannekoeken erbij. Voor de kids pannekoeken, Joost met bacon. Bij ons is het niet gebruikelijk om te gaan ontbijten maar hier lijkt het heel normaal. Zo druk het 's morgens al is. Na dit heerlijke ontbijt gingen we op weg naar de Walmart om nog wat boodschappen te doen. We moesten onder andere kijken voor een tas of koffer want we hadden toch wel het een en ander gekocht. Thuisgekomen, met een koffer, doken de kinderen gelijk het zwembad in. Het was vandaag niet erg zonnig maar toch wel warm. Ondertussen pakte ik de koffers in belde nog even mijn moeder om haar te feliciteren met haar verjaardag. Bart was intussen in slaap gevallen want die was erg moe van de afgelopen dagen. Het is toch laat naar bed en vroeg er uit dus die hebben we maar even laten liggen. We wilden nog even een flitser gaan kopen bij de Best Buy, naar de Florida Mall en Bart wilde nog graag een nintendo ds I kopen bij de Walmart. Toen hij wakker werd was het net gaan regenen. En niet zo'n beetje ook. Alles is extreem in Amerika zo ook dus het weer. Wat kan het hier tekeer gaan. We renden de auto in en bij de Walmart ook weer uit. We waren kletsnat. Bart was blij met zijn nintendo en we reden langzaam door naar de Florida Mall. Ik had deze week gebeld naar Best Buy om te vragen of ze de flitser op voorraad hadden en ik had geluk. Onderweg naar de Mall zagen we ineens de weg naar de Best Buy. Tommie ingesteld en het was maar 3 kilometer. Echter op dat adres geen Best Buy. Dan maar door naar de Mall want ik was ervan overtuigd dat ik er daar in de buurt ook één gezien had. En inderdaad, rechttegenover de mall. Na de flitser te hebben gekocht en laten kijken of hij het deed stapten we weer in de auto naar de overkant. In Penny's verdwaalden we nog naar de uitgang (=ingang van de Mall) zo'n grote winkel is dat. In de Mall nog even wat eau de toilette gekocht, waarbij bleek dat ik afgelopen week een zeer goede deal had gehad bij de aankoop van de Burberrey red. Ik kreeg toen 50% korting en nu was het maar 20%. Koopje dus. Eigenlijk wilden de jongens nog graag zelf een beer in elkaar laten zetten maar we besloten toch maar te gaan. Het was genoeg geweest. Inmiddels was het bijna acht uur en we moesten nog iets eten. Op onze laatste avond wilden we graag nog naar The Outback Steakhouse. Hier hebben we voor de laatst keer deze reis weer heerlijk gegeten. Wij als Nederlanders aten een Japanse Steak in een Australisch restaurant in Amerika. Leuker kunnen we het niet maken, toch? Ik heb nog even verder de koffers ingepakt en Bart en Joost hebben nog even samen op de ds gespeeld. Inmiddels is het nu 23.00 uur en de kinderen slapen gerust. Morgen weer vroeg op want we willen onderweg naar het vliegveld nog ergens ontbijten en we moeten om half 11 op het vliegveld zijn. De koffers staan gewogen klaar en ik ga nu ook mijn mandje opzoeken want morgen wordt het dus weer een lange dag.

1. Leuk om nog meer Outback verslaafden te zien ;-) !!! En ja, Sizzlers is zeker wel iets anders (sterker nog, wat mij betreft niet te vergelijken). Gewoon ook lekker 2 dagen achter elkaar bij de Outback, heerlijk toch !

2. Hallo vakantiegangers,

Als ik dit zit te typen zijn jullie al weer onderweg naar huis. Zo te lezen hebben jullie weer een fantastische vakantie gehad. Ik heb het een en ander met belangstelling gevolgd.
    Succes bij het weer wennen aan de gewone dagelijkse gang van zaken als je weer thuis bent.
    Groetjes,
    Sjef

3. Jeetje.... ook jullie vakantie zit er weer op. Bedankt voor het meegenieten van jullie geweldige trip, het was erg leuk om mee te lezen.
    En ja die Outback is ook onze favoriet hoor!! Heerlijk eten daar, jammer dat ze niet in Nederland zitten.
    Een hele voorspoedige terugreis en tot de volgende vakantieweblog!!

Mariëlle

4. alltijd lekker, de Outback !! Ook jullie weer welkom thuis !

Fairfield Inn Marriott Village

The Outrigger Beach Resort

Fort Myers Beach

Quality hotel on the beach

Quality hotel on  the beach