Ons reisschema

zaterdag 15 augustus 2009

19 augustus: Even bijkomen

Vanmorgen of eigenlijk vannacht was ik al om 3 uur wakker. Joost werd ook wakker en zei: mama ik heb toch uitgeslapen? Ja voor nederlandse begrippen wel, maar hier is het toch nog midden in de nacht. Het is altijd even wennen aan het tijdsverschil. Gelukkig is hij toch nog even in slaap gevallen maar om half 6 waren we toch allemaal weer wakker. Ik heb nog maar even aan mijn verslag gewerkt en vanaf half 7 konden we ontbijten. Daar was nog niemand dus we konden in alle rust eten. Bart ging zelf een wafel bakken en Joost deed zich tegoed aan de donuts. Na het ontbijt zijn Ton, Joost en Bart even het hotel gaan verkennen. Zo kon ik even de koffers reorganiseren. Aangezien we de eerste week uit de koffer moeten leven is het wel makkelijk dat alles een beetje makkelijk te vinden is. Toen ook dit gebeurd was zijn we naar de Walmart gereden. Wat een leuke winkel blijft dat toch. Ze hebben er echt bijna alles. We hebben ook hele mooie buitenbarbeques gezien. Die kosten hier echt bijna niks. Dat het bij ons toch allemaal zo duur moet zijn. Bart kocht een paar leuke teenslippers, Joost een zwembroek en ik nog iets om te bakken. Ook hiervoor hebben ze in Amerika veel leuke artikelen. Taarten maken kunnen ze hier wel. Ook gelijk maar een föhn gekocht want die ze in de hotels hebben is meestal niet veel. Na de tien plastic tassen in de auto te hebben geladen reden we terug naar het hotel. Aan het mileu doen ze hier verder weinig want ieder artikel wordt bijna apart in een plastic tas gedaan. Van boodschappentassen hebben ze hier nog nooit gehoord. Aangekomen in het hotel de boodschappen opgeruimd en de kinderen wilden natuurlijk gaan zwemmen. Nog even aan mij verslag gewerkt en daarna ook maar mijn zwempak aangetrokken om even lekker te gaan zwemmen. Dit was echter van korte duur want het begon te regenen. Eerst nog zachtjes maar het werd toch een flinke bui. De kinderen bleven nog even in het zwembad maar ik hield het voor gezien. Joost had een zwembroek gekocht en gepast maar toen hij hem wilde aandoen vond hij hem toch te groot. Dus maar even terug naar de Walmart om te kijken of we hem terug konden brengen. Echt weer typisch Joost. Op weg naar de Walmart hebben we de Tomtom nog even ingesteld om alvast een kijkje te nemen bij de villa waar we de laatste negen dagen zullen verblijven. Dit bleek niet zo ver van het hotel te zijn. Onderweg kwamen we nog een andere Walmart tegen waar we op de terugweg Joost zijn zwembroek terug hebben gebracht. Gelukkig was dit geen probleem. Toen op naar de premium outlet. Joost en Bart wilden natuurlijk heel graag naar de Nikeshop. Bart wil graag nieuwe voetbalschoenen en Joost ging voor de airmax. Na wat tijd in de winkel te hebben doorgebracht liepen we alleen naar buiten met scheenbeschermers voor Bart. Nog even naar de Disneywinkel maar daar vond ik het niet veel. Bij de Levisshop heeft Ton nog 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. Echt weer een koopje. Bij ons betaal je hiervoor de hoofdprijs. We hadden het nu wel zo'n beetje gezien en besloten terug te gaan naar het hotel waar de kinderen nog even gingen zwemmen. Ik kon ondertussen mijn eerste verslagen op de weblog plaatsen. Aangezien de Golden Corral hier vlakbij ligt besloten we om daar maar te gaan eten. Dit was toch wel een tegenvaller. Vorig jaar hebben we hier meerdere malen gegeten wat erg lekker was. Of het aan de lokatie ligt of dat we het inmiddels misschien wel gezien hebben weet ik niet maar ik vond het niet zoveel. Wat we ophebben smaakte wel maar daar hield het mee op. Niet voor herhaling vatbaar dus. Het complex waar we verblijven bestaat uit 3 hotels van welke we van alle faciliteiten gebruik mogen maken. Na het eten hebben we een rondje door deze hotels gemaakt. We waren te moe om nog echt iets te gaan doen en we lagen dan ook op tijd te slapen. Morgen de rit naar Fort Myers. Heerlijk naar de zee en het strand. Tot morgen!

1. Nou, jullie zijn in ieder geval lekker op pad ! De reis is prima gelopen, zo te zien. Alles lekker op tijd, en uiteindelijk toch een erg leuke auto meegekregen ! Goede reis vandaag.

2. Nou kijk maar uit want er zit veel tong daar nu monique in zee, en jaws is ook gesignaleerd. Laat ton hem maar weg jagen mee zijn melkfles benen geintje nee maak er een gezellige vakantie van.
    groetjes john gina dennis

Fairfield Inn Marriott Village

The Outrigger Beach Resort

Fort Myers Beach

Quality hotel on the beach

Quality hotel on  the beach